הלקוח: מועצת הלול

 

מועצת הלול
וואיי וואיי איזה שניצל…

הרקע

קידום המודעות לחשיבות צריכת בשר הודו (בשיתוף "מועצת הלול" ומשרד הפרסום ויחסי הציבור "שטרן אריאלי").

המקום

סטודיו Tafiku, המסגר 70 בת"א.

הסיפור

הכל התחיל מהמלצה עלינו של איציק פנירי ממחלקת הדיגיטל של שטרן אריאלי. איציק העביר אל אריאל וייס, מנהל מחלקת הדיגיטל, את הפרטים שלנו והקליק נוצר תוך דקות. הכיוון היה ברור – קידום צריכת בשר הודו בהפקת 3 סרטונים מהירים ומדליקים למתכונים. על המתכונים היה אחראי השף אביב משה – ויצאנו לעבודה!

תחילה, קיבלנו את המתכונים ושלחנו אל הלקוח תסריטים מסודרים הכוללים שאלות, תהיות והמלצות. לאחר שהתסריטים אושרו – התפנינו אל ארגון יום ההפקה. אריאל ואיציק הנהדרים הצטרפו אלינו אל יום הצילום, וגם הסטייליסטית והמבצעת פאולין שובל הצטרפה ולקחה חלק בהפקה. הסרטונים זרמו בקצב נהדר, והמתכונים בהחלט התאימו לה לארוחת הצהריים. מה שבטוח – אחרי שתצפו בסרטונים האלו אנחנו בטוחים שתצרכו יותר בשר הודו מהיום.

הסרטונים

ומה חושב הלקוח?

אריאל וייס, מנהל מחלקת הדיגיטל בשטרן אריאלי: "רק רציתי לומר כי העבודה מול גיא וניר הייתה מדהימה! סופר מקצועיים, מהירים, שירותיים, יותר מרגיש כמו פרטנר מאשר ספק. אז אם אתם רוצים לעשות תוכן ווידאו – תלכו על זה ביג טיים!"

לא יכולנו להתאפק (:
לא יכולנו להתאפק (: