מועצת הלול: קידום בשר ההודו עבור הצרכנים (סדרה שלישית, הפקת 20 סרטונים!)

הפקה למועצת הלול
הפקה למועצת הלול

הרקע

שטרן אריאלי, משרד הפרסום של מועצת הלול, פנה אלינו להמשך שת"פ: הפקת 20 סרטונים לקידום צריכת בשר ההודו על ידי הצרכנים. המטרה הייתה להביא את בשר ההודו לידי ביטוי במתכונים מיוחדים וקלאסיים גם יחד, ולהראות שניתן לשלב את בשר ההודו כמעט בכל מתכון. כך נולדו מתכונים לחמין הודו, מוסקה הודו, לחמעג'ון הודו, עראיס הודו, סיגרים הודו, פאי רועים עם הודו, הודו מרנגו, קובה הודו, רוסט הודו ובטטות ועוד!

המקום

סטודיו Tafiku.

הסיפור

לאחר סדרת הסרטונים השנייה למועצת הלול – המועצה קיבלה תיאבון וקיבלנו את המשימה להפיק 20 סרטונים למתכונים שיגרו את הצרכנים להכין אותם עם בשר הודו. העבודה נעשתה שוב במשותף עם הסטייליסטית פאולין שובל והמתכונאית אורלי פלאי ברונשטיין. ההפקה חולקה לשני ימי צילום אינטנסיביים של 10 סרטונים ליום (!) והולידה צילומים מרהיבים של המנות המיוחדות. התוצאות לפניכם…

הסרטונים (חלקם)

ומה חושב הלקוח?

איציק פנירי, מנהל לקוחות ב"שטרן אריאל סער": " תפיקו הפקות יצרו בשבילנו עשרות מתכוני וידאו לעידוד צריכת בשר הודו, מתכונים מגוונים, איכותיים ורלוונטיים מאוד. העבודה עם צוות ההפקה הייתה מעולה, נעימה ומקצועית מאוד משלב קבלת הבריף, דרך ימי ההפקה הטעימים ועד לעריכת וסגירת קטעי הוידאו. תודה לכם על עבודה מצויינת!"

הפקת וידאו למועצת הלול
הפקת וידאו למועצת הלול