הלקוחות: תבליני טעם וריח + Sea2door

הרקע

סרטונים משותפים עבור 2 לקוחות: תבליני טעם וריח מצד אחד, ו- Sea2door מצד שני.
הפקה משותפת של שני המותגים: 2 סרטונים משותפים למתכונים קצרים, ועוד סרטון אחד לכל מותג בנפרד (מתכון נוסף עבור Sea2door + סרטון תדמית מוצר עבור תבליני טעם וריח, בדגש על תערובות תיבול האורז החדשות שהושקו).

תבליני טעם וריח ו- Sea2door
תבליני טעם וריח ו- Sea2door

המקום

סטודיו Tafiku.

הסיפור

גאים לספר שאנחנו אחראיים לחיבור המושלם הזה בין שני המותגים הנפלאים. לתבליני טעם וריח יש תבלינים מצוינים לדגים, ולדגים של Sea2door מבית "זיקו דגים" אין באמת תחרות. יצרנו יום הפקה משותף בו הופקו 2 סרטונים משותפים טעימים במיוחד: פילה דניס עם ירקות מוקפצים וחריימה דג ים עם פילה פלמידה לבנה. סרטון נוסף עבור Sea2door היה למתכון לא כשר של פסטה שחורה עם מבחר פירות ים. באותה התקופה, תבליני טעם וריח השיקו את תערובות תיבול האורז החדשות שלהם (5 טעמים שונים!), ואנחנו גאים על ההפקה היפה שממש מעבירה את הניחוחות של תערובות התיבול דרך המסך!

הסרטונים

ומה חושב הלקוח?

הילה פרונט, מבעלי תבליני טעם וריח: "תודה לכם צוות תפיקו הפקות על הפקה וצילום של סרטונים עבור סדרת התערובות לאורז ועוד מספר תערובות תיבול שונות. הקשבתם לצרכינו ובקשותינו, יצרתם עבורנו שת"פ מוצלח ביותר עם Sea2door, כתבתם מתכונים, עיצבתם את סביבת הצילום ויצרתם סרטונים שפגעו בול במטרה. בטוחה שנמשיך לעבוד יחד ויהיו סרטונים נוספים".