הסטודיו של תפיקו

הסטודיו של תפיקו
הסטודיו של תפיקו

איך הכל התחיל?

הכל התחיל עוד הרבה לפני שהתחלנו בכלל לחשוב על כיוון של סרטוני וידאו. הכל התחיל בשנת 2009, השנה בה נוסד אתר FoodsDictionary – מילון האוכל של ישראל. הקמנו את האתר מתוך מחשבה הקשורה לעולם התזונה והבריאות, וממנה התפתחנו לעוד הרבה כיוונים בהם אנו עוסקים עד היום. באתר תוכלו למצוא מתכונים עם ערכים תזונתיים, ואפילו כמה סרטוני וידאו ביתיים מהדור הישן (: לקראת אמצע שנת 2015, התחלנו להבין שמלך המלכים מבחינת התוכן – הוא תוכן הוידאו, ושנוכל לייצר סרטוני אוכל קצרים ומדליקים, ולפרסם אותם על הדרך באתר FoodsDictionary. באותה התקופה Tasty של BuzzFeed כבשה את פייסבוק בפרט ואת רחבי האינטרנט בכלל עם הסרטונים הנהדרים שלה, והחלטנו ללכת על כיוון דומה. רכשנו את הציוד הכי מתקדם, חקרנו ולמדנו את יסודות הצילום, ופשוט ביטאנו את התשוקה שלנו לאוכל בסרטונים הראשונים. מהסרטונים הראשונים שהפקנו תוכלו להבחין בסרטון ללימונענע גרוס ובסרטון להומפרייז לדוגמא. לאט לאט השתפרנו עם האיכות וכמו כן גם עם הלוקיישן (תחילה, כיאה למיזם בתחילת הדרך, צילמנו בבית פרטי). בשנת 2016 השקנו את Tafiku ("תפיקו") – סטודיו להפקות וידאו המתמחה בהפקות אוכל. הסטודיו שלנו ממוקם ברחוב המסגר 70 בת"א – סטודיו המעניק תחושה של בית וכיף, כזה שעושה חשק לבשל ולאפות.

איך הסטודיו?

בשלוש מילים: מפנק, מקצועי ומושקע. חשבנו על כל פרט ופרט… השקענו בתאורה, במצלמות, בציוד מתקדם!

הסטודיו של תפיקו
ציוד מתקדם בסטודיו

מי עזר לנו?

  • Food Appeal: סיפקה לנו מבחר סירים ומחבתות מאיכות גבוהה מאוד.
  • Tadiran Group: סיפקה לנו מוצרי חשמל שונים כמו מיקרוגל, טוסטר אובן, מיקסר ידני, בלנדרים ועוד.
  • (Kenwood (Brimag: סיפקה לנו מיקסר K-Mix ומעבד מזון איכותי.
  • ערן כהן, צלם מקצועי: סיפק לנו תמיכה מקצועית.
  • האחים יוגנד: ייעוץ ורכישת מוצרים.
הסטודיו של תפיקו
איזו תמונה יפה

סטיילינג וכלי מטבח

הסטודיו תוכנן לאווירה ביתית ונעימה בעיצוב מודרני. באיזור הצילומים ניצבים מספר ארונות מדפים לבנים ומעוצבים עליהם מונחים מחבתות, כלי הגשה וכלי מטבח מגוונים, המעניקים תחושת מטבח בסטייל וקריאייטיביות. המטרה היא שרוב האביזרים השונים העומדים לרשותנו בסטודיו יהיו גלויים תוך כדי הצילומים, כך שנוכל לעשות בהם שימוש עבור הסטיילינג בסרטון. על אף שקיים תסריט מסודר לכל סרטון, הצילומים הם דינמיים ולעיתים במהלכם עולים רעיונות קריאייטיבים שלא חשבנו עליהם לפני כן.

הסטודיו של תפיקו
ששש… מצלמים

הקפה

ליד איזור הצילומים בסטודיו תוכלו למצוא את הפינה השקטה – כורסאות נוחות לצד שולחנות קטנים ומעוצבים. פינת הקפה פונה אל איזור הצילומים, כך שניתן להתרווח ולהתענג על קפה ועוגיות בהפסקות ובזמני ההתארגנויות לסרטונים הבאים. פינוקים מובטחים (: